Welkom in onze webshop!


Klantenservice

  • Verzending en levering

    Verzending en levering wordt door PostNL georganiseerd. Wenst u de bestelling op te halen dan kan dat in onze winkel in Hilversum.
    Onze winkel is gevestigd:
    Hilvertsweg 40
    1214 JJ  Hilversum

    Maandag: gesloten
    Dinsdag t/m vrijdag 9:00 - 18:00 uur
    Zaterdag: 9:00 - 17:00 uur
    Zondag gesloten

  • Veilig winkelen

    Betrouwbare webwinkels beschikken over onderstaande zaken

    Adres:
    Hilvertsweg 40
    1214 JJ Hilversum

    Een vast telefoonnummer:
    Tel: +31 (0)35 621 0224

    Een Kamer van Koophandelnummer:
    KvK: 32019723

    Een BTW-nummer:
    BTW: NL117344771B01

  • Garantie & retouren

    Op al onze producten zit fabrieksgarantie.
    Wilt u een product retourneren, neem altijd even contact met ons op.

    Ben u een particuliere klant?  Dan heeft u rechten bij kopen op afstand.

    Wanneer u als consument een product koopt op afstand, bijvoorbeeld via Internet, hebt u (vrijwel altijd) recht op een zichttermijn / afkoelingsperiode. De zichttermijn / afkoelingsperiode geldt uitsluitend voor consumenten. Onder consument wordt verstaan de koper van goederen of afnemer van diensten, zijnde een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf. Tijdens de zichttermijn / afkoelingsperiode heeft u als consument de mogelijkheid om zonder enige verplichting uwerzijds, anders dan tegen vergoeding van de rechtstreekse kosten van terugzending, de ontvangen goederen te retourneren. De zichttermijn / afkoelingsperiode duurt een periode van 14 dagen, ingaande op de dag na ontvangst door of namens de consument. 

    De zichttermijn / afkoelingsperiode geldt echter niet voor alle producten die u op afstand koopt. De uitzonderingen zijn

    • betreffende de levering van diensten waarvan de uitvoering met instemming van de consument begonnen is vóór het einde van de in lid 1 bedoelde termijn van zeven werkdagen
    • betreffende de levering van goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan de schommelingen op de financiële markt, waarop de leverancier geen vat heeft
    • betreffende de levering van goederen die volgens de specificaties van de consument zijn vervaardigd of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben of die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden of snel kunnen bederven of verouderen
    • betreffende de levering van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling door de consument is verbroken
    • betreffende de levering van kranten en tijdschriften
    • voor diensten van weddenschappen en loterijen 

    Het kan voorkomen dat u gebruik wilt maken van uw recht op herroeping tijdens de zichttermijn / afkoelingsperiode. Als u hiertoe besluit, dient u zo snel mogelijk, uiterlijk op de 13e dag na ontvangst van de bestelling door of namens de consument een aanvraag te doen voor terugzending. U kunt dit doen via ons contactformulier. 

    Wij controleren de aanvraag. Alleen na onze goedkeuring kunnen product(en) uiterlijk op de 8e werkdag na ontvangst van de bestelling door of namens de consument, gefrankeerd naar ons teruggestuurd worden.

    Nog enkele belangrijke zaken : 

    • Het product dient deugdelijk verpakt te worden opgestuurd. Gebruik bij voorkeur het verpakkingsmateriaal waarin u de zending heeft ontvangen.
    • Het product dient voldoende gefrankeerd te worden opgestuurd. Verzending van een retourzending is voor rekening en risico van de klant. Ongefrankeerde zendingen worden geweigerd en gaan retour afzender.
    • Voeg bij de zending de originele factuur. Plak dit niet aan de buitenzijde maar stop dit in de verpakking.
    • Pakketten die later teruggestuurd worden dan op de 8e werkdag na ontvangst van de bestelling door of namens de consument komen niet meer in aanmerking voor teruggave conform de voorwaarden van de zichttermijn / afkoelingsperiode. Per geval zal bekeken worden hoe betreffende retourzending zal worden afgehandeld. 

    De Zevenklapper zal de aankoopwaarde van de product(en) crediteren indien de producten en verpakking in dezelfde staat worden geretourneerd als bij de levering het geval was. Producten mogen uit de verpakking worden gehaald, maar dienen ongebruikt, als nieuw, in de originele, onbeschadigde verpakking en compleet met alle toebehoren te worden geretourneerd.

     

  • Bestellen

    Bestellen bij De Zevenklapper is heel eenvoudig. In zes stappen heeft u een bestelling geplaatst. 

    Stap 1: Winkelen
    Eerst gaat u producten verzamelen in uw winkelwagen. In het shopmenu, bovenaan in de webshop, kunt u producten zoeken. Als u een product heeft gevonden dat u wilt bestellen, klikt u op het icoontje In Winkelwagen. U kunt het product dan toevoegen aan uw winkelwagen. U kunt de inhoud van uw winkelwagen bekijken links bovenaan de website. 

    Wilt u het aantal van een product in de winkelwagen verhogen of verlagen, pas dan het aantal aan en klik op ‘winkelwagen bijwerken’. Het aantal wordt dan aangepast. 

    Wilt u een artikel uit de winkelwagen verwijderen, klik dan op het prullenbak icoontje. Het artikel wordt dan uit de winkelwagen verwijderd. 

    Stap 2: Inloggen / Account aanmaken (deze optie kunt u desgewenst overslaan en direct afrekenen)
    Als u alle producten die u wilt bestellen heeft toegevoegd aan uw winkelwagen kunt u klikken op ‘Ga naar Afrekenen’. Als bestaande klant kunt u inloggen op uw account. Als nieuwe klant kunt u eerst een account bij De Zevenklapper aanmaken, dit kan ook automatisch gaan tijdens het "afrekenproces" .

    Als bestaande klant krijgt u na inloggen een overzicht van de bij ons bekende klantgegevens. Mochten deze niet correct (meer) zijn dan moet u deze wijzigen, anders kunt u uw bestelling gaan afronden. Als nieuwe klant moet u alle benodigde klantgegevens invoeren om vervolgens uw bestelling te gaan afronden. 

    Stap 3 : Verzendwijze selecteren
    De mogelijkheden die u heeft worden getoond. Deze kunnen verschillen per bestelling. U kunt ook kiezen voor ‘Afhalen’.

    Door de optie ‘Ander adres’ te kiezen, kunt u een ander adres invoeren waar u de bestelling wilt laten bezorgen. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. 

    Stap 4 : Betaalmethode selecteren
    De mogelijkheden die u heeft worden getoond. Deze kunnen verschillen per bestelling. U kunt ook kiezen voor ‘Vooruit betalen” , “Contant”, "Visa of Mastercard creditcard" of  “iDeal" betalen’ . 

    Stap 5: Afronden
    Om uw bestelling af te ronden moet u eerst akkoord gaan met de algemene voorwaarden van De Zevenklapper. Als u op 'Plaats bestelling' klikt wordt uw bestelling verwerkt. U ontvangt van ons per e-mail een orderbevestiging. Heeft u deze niet gehad, stuurt u ons dan een mail om alsnog de bevestiging te krijgen, vermoedelijk is er dan iets mis gegaan met verzenden of wellicht een typefout in uw emailadres geslopen.

  • Betaling, Prijzen & Promotie

    Alle in onze website genoemde prijzen zijn incl. BTW en excl. verzendkosten. U kunt betalen met iDEAL, Visa en Mastercard creditcards, vooruit op de bankrekening of contant bij afhalen. Mocht u een promotiecode hebben van onze webshop dan kunt u deze gebruiken tijdens het afrekenproces.

  • Volgen van uw bestelling

    Zodra uw bestelling geplaatst is, kunt u inloggen in uw klantaccount. Hier kunt u de status van uw bestelling volgen en een eventuele track & trace code zien.

  • Aanpassen van uw accountinformatie

    Als klant bij De Zevenklapper heeft u de mogelijkheid een klantenaccount aan te maken. U kunt er overal op elke plaats waar u internet tot uw beschikking heeft op inloggen. Hierin kunt u de volgende informatie vinden en/of aanpassen:

    Gegevens
    Hier vindt u uw gegevens zoals ze bij De Zevenklapper bekend zijn. Mochten deze niet meer correct zijn dan kunt u deze zelf wijzigen.

    Bestellingen
    Hier vindt u een overzicht van voorgaande en de status van lopende bestellingen.

    Als u nog geen account heeft bij De Zevenklapper dan kunt u die aanmaken op het moment dat u bij uw winkelwagen voor de optie bestellen kiest. Accounts die zijn aangemaakt zonder dat er verder gebruik van is gemaakt worden na 12 maanden verwijderd, zo houden wij onze database op orde. Wij hopen dat u daar begrip voor heeft.