Welkom in onze webshop!


Ruilen en retouren

Afgezien van het herroepingsrecht kan het natuurlijk zijn dat u om een andere reden iets wilt terug sturen.

  • Het product is defect bij ontvangst
  • Het product is defect gegaan binnen de garantietermijn
  • Het product is niet van de juiste maat
  • Anders

Daarnaast kunt u het product aan ons terugsturen omdat het u niet aan staat. (Herroepingsrecht)

Om dit in goede banen te leiden hebben we een RMA (return merchandise authorization) procedure.

Hierdoor kunnen wij het teruggestuurde product beter verwerken en kunt u de afhandeling van de procedure volgen. Door deze manier kunnen wij sneller werken en heeft u sneller een vervangend product of een refund.

Hoe gaat u te werk om ons iets terug te sturen?

  1. Heeft u een account aangemaakt tijdens het kopen? Ja ga dan door naar 5. Nee lees dan verder.
  2. Stuur ons een mailtje met het bestelnummer (order) en de naam waarmee het besteld is. Contactpagina
  3. Wij zorgen er voor dat uw order-account wordt omgezet naar een klant-account.
  4. U ontvangt van ons een mail met de inloggegevens.

  5. Log in in uw account
  6. Ga links naar “Mijn retouren”
  7. Klik op de oranje knop “Verzoek een nieuwe RMA”
  8. Dan zie je de bestellingen die in aanmerking komen voor retour sturen
  9. Zet daar een vinkje bij de order waarin het product is besteld
  10. Je ziet dan de producten die er in voor komen. Kies indien nodig het aantal dat wordt terug gestuurd
  11. Klik op volgende stap
  12. Geef de reden op bij het product
  13. Geef de conditie op van het product
  14. Geef een gekozen oplossing aan.
  15. Vul eventueel aan met extra informatie. Je kunt daarbij ook foto’s meesturen.
  16. Klik op Verzend “verzoek”
  17. Je komt dan terug in je acount.
  18. Onder “Mijn retouren” kan  je de afhandeling volgens. Tevens wordt er een mail aan je verzonden.

  19. WACHT ALTIJD OP ANTWOORD alvorens je het product aan ons terugstuurt.

  20. Je ontvangt van ons een bericht met een omschrijving hoe u de verzending kunt afwerken.
  21. Print de packing slip en log nogmaals in op de website zodra u het pakketje heeft verzonden
  22. Onder Mijn retouren kunt u nu aangeven dat het pakketje is verzonden.
  23. Zodra wij het pakketje retour hebben ontvangen volgt de afhandeling door ons.